Wednesday, November 10, 2010

Birthday Athirah

Hari ni genap setahun umur Athirah 1 Tahun...dh besar anak ummi..rasa macam sekejap je...Aku masih ingat lagi masa lahirkan dia...takkan ku lupakan saat2 tu...Aku rasa risau sangat masa tu sebab Athirah kena paksa keluar sebab air ketuban kurang. Masa tu memang terasa la kena paksa keluar....Alhamdulillah anak ummi selamat dan sihat...

Sekarang ni Athirah dah mula pandai nk berjalan setapak2...aktif dia mengalahkan anak lelaki...tapi cuma satu je yang aku rasa lain...kalau aku nak marah terus tak jadi kalau tengok muka dia....kdg2 dia meragam pun aku boleh senyum tengok gelagat dia...tak tahu lah rasa macam lain sikit dengan dia...mungkin dia perempuan kot....entah la...tapi dia memang rapat dengan aku. Orang kata anak perempuan rapat dengan ayah dan anak lelaki rapat dengan ibu...tapi aku rasa tak...depend gak pada budak tu dan layanan orang tua dia...apa pun ummi doakan agar anak ummi ni jadi orang yang baik, taat pada perintah allah, ayah dan ummi. Moga bila besar nanti jadi orang yang berguna dan menjadi anak yang boleh menjadi kebanggaan ummi dan ayah......Happy Birthday...Nurdini Athirah.....pengarang jantung ummi...








No comments: