Thursday, November 18, 2010

Hari Konvo

Akhir bulan lepas aku konvo....(tak sempat aku nak citer dalam blog...busy sikit...citer lama la ni) first time la katakan...mcm2 rasa masa tunggu dalam dewan tu...kengkawan sume muda2 lagi..aku rasa Diploma of Information Technology (DIT) ni graduan yang paling sikit. Sume 13 orang tapi yg datang 7 orang je... Aku orang paling 'matang' dalam group tu...maklumla sume teruna dan anak dara lagi...hehehehe....

Tapi aku lagi bangga coz aku leh sambut hari tu dengan suami dan anak2...n family sekali. Dia orang cuma ada family je...tapi aku tengok yang paling xcited Athirah la...nampak je aku terus nak ikut coz masa aku dalam dewan, kakak aku yang jaga dia. Menjerit2 dia nak ikut aku...last2 aku paling banyak ambil gambar dengan dia. Than dia sorang je yang leh pegang folder yang aku dapat, orang lain jangan ambik...kakak aku nk action ambik gambar pegang benda tu pun dia tak bagi....memang bertuah punya budak...aku dukung dia pun sume orang tengok...tapi aku rasa bangga sebab aku dah buktikan aku boleh capai apa yang aku impikan walaupun aku dah berkeluarga. Meang penat belajo bila dh berkeluarga lagi2 kita bekerja. Bayangkan aku pegang jawatan sebagai Pekerja, Pelajar, Ibu dan Isteri dalam satu masa. Banyak perlu korbankan masa dan aku rasa yang paling penting support dari family...dia orang gak yang jadi pendorong aku untuk terus belajar.

Masa hari konvo tu aku tak la banyak sangat bergambar coz sume dah balik so yang tinggal 3 orang je....nasib baik suami aku bagi ambil gambar dengan kengkawan. takut gak dia bising...tapi nasib baik ok.....dia la yang jadi cameraman hari tu...

Apa pun thanks for my family, lecturer, classmate and officemate yang banyak membantu sepanjang aku meneruskan pengajian ni. I'm appreciated all. Ni la gambar2 yang sempat diambil oleh kawanku Zubaidah. Gambar camera aku masih belum upload lagi..


Aku n mama
Aku n suami

Aku n family

Bersama ayah n anak2 terunaku

Fong, Zubaidah n aku




Bersama kawan baikku Zubaidah

Fong n aku

No comments: